Klantenservice

Verzending
Binnen Nederland betaald u € 5,95. Voor bestellingen boven € 49,00 zijn de verzendkosten geheel gratis!
Naar België betaald u altijd het standaard bedrag van € 9,95.
Wij verzenden al onze bestellingen via Pakketpost met een Track & Trace code.

Levering
Wanneer uw bestelling op werkdagen vóór 12 uur besteld en betaald is, wordt deze afhankelijk van de voorraad van de betreffende producten in 1 tot 3 werkdagen bij u afgeleverd. Bij elk product staat de verwachte levertijd vermeld.

Retouren
Ben je op zoek naar het adres waar je je artikel naar kunt retourneren? Meld je artikel retour aan via je account. Je ontvangt dan automatisch het juiste retouradres. Lees meer over retourneren.

Betaalmogelijkheden
Alle onze prijzen zijn inclusief 21% btw. Voor bepaalde betaalmethodes worden extra kosten in rekening gebracht. Deze extra kosten worden op deze pagina beschreven.  Onze betaalmethoden zijn:

  • IDeal 
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via IDeal.
  • PayPal 
    Eén van de bekendste online betaalmogelijkheden is natuurlijk PayPal. Op het afrekenen kiest u voor PayPal en u wordt doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaalt u door te bevestigen. Wij brengen bij alle PayPal bestellingen 2,30% van het totaalbedrag administratiekosten in rekening.
  • MisterCash  
    Onze Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact en Mister Cash. Met Bancontact en Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Bancontact en Mister Cash zijn geschikt voor alle grote Belgische banken. U kunt met Bancontact Mister Cash maximaal € 2000 in één keer afrekenen. Wij brengen bij alle Bancontact Mister Cash bestellingen 2% van het totaalbedrag administratiekosten in rekening.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail of regulier post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 

Horeca Online Webshops/Holland Kookt
Karel Doormanstraat 331
3012 GH Rotterdam

E-mail : info@how.nl

Neem direct contact op

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Je krijgt 5% korting op je Holland Kookt aankoop. Voer de toegstuurde code in bij het afrekenen.

Ook mis je geen interessante korting meer door je in te schrijven voor de Holland Kookt Nieuwsbrief!

* Geldig op één bestelling per gebruiker

Aanmelden voor de nieuwsbrief!